Aktualności

Slajd kampanii przeciw oszustom „na policjanta” na ekranach w metrze

Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV wraz z Komisariatem Policji Metra Warszawskiego przestrzegają mieszkańców stolicy przed oszustami wyłudzającymi od starszych osób pieniądze metodą na tzw. „policjanta”. To kolejna odsłona wolskiej kampanii: Nie daj się nabrać „na wnuczka”, i „na policjanta” skierowana do mieszkańców stolicy.

Wolska kampania profilaktyczno - informacyjna: „Nie daj się nabrać na wnuczka, na policjanta” dotarła do szerszego grona mieszkańców stolicy. Spotkanie, do którego doszło w ubiegłym tygodniu, między I Zastępcą Komendanta Rejonowego Policji Warszawa IV podinsp. Mirosławem Wasilem, a Komendantem Komisariatu Policji Metra Warszawskiego mł. insp. Robertem Głowackim jest kolejną odsłoną kampanii profilaktyczno - informacyjnej.

Dzięki współpracy slajdy przestrzegające przed oszustami będzie można zobaczyć na ekranach umieszczonych na wszystkich stacjach oraz w pociągach metra. Dziennie z metra warszawskiego korzysta blisko 700 tys. pasażerów, więc cel jakim było dotarcie do jak największego grona mieszkańców stolicy został osiągnięty. Jednak główny cel kampanii pozostaje jeden: ochrona oraz zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa osób narażonych na tego typu przestępstwa.

W przygotowanych materiałach znajdują się również informacje o „Krajowej Mapie Zagrożeń Bezpieczeństwa” oraz aplikacji „Moja Komenda”, które wpisują się w ideę programu „Dzielnicowy Bliżej Nas”, zapoczątkowanego w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.

ms